به بهانه روز کارگر / پیامی از فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز به کارگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز

(( اگر دست‌های کارگر، مغز‌های کارگر، انسان‌های کارآفرین و نیروی انسانی ماهر در یک جامعه‌ای گرامی داشته شود آن جامعه پیشرفت خواهد کرد)).

مقام معظم رهبری مد ظله العالی

حمد و سپاس پروردگار را كه خالق آسمان‌ها و زمين می باشد. خداوندي كه صانع است و سبب‌ساز و به تعبير حضرت امام راحل (ره) مبدا كار و کارگر می باشد و همه كائنات به اراده او ايجاد گردیده و هرگونه تغيير و تحول به دست اوست كه فوق همه دست‌هاست و با درود به روح پرفتوح و ملكوتي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام راحل رضوان‌الله تعالي عليه كه با تعابير و تفاسير عارفانه خود ارزش معنوي و عبادي كار را احيا و به كارگر ارج و منزلت بخشيده است و با سلام به روان مطهر شهيدان راه حق به ويژه شهيدان كارگر از جمله شهيد والا مقام شهيد عبدالحسين برونسي که عرصه‌ تلاش و صنعت و روز بسيج کارگران و کارخانجات به نام او مزين شده است.

شکوه کار و تکاپو در نام "کارگر" نهفته است و غیرممکن هاست که با همت آنها ممکن می‌شود. خودکفایی و استقلال از شاخه های پرثمر درخت تلاش مخلصانه و مجاهدانه کارگر می باشد که یک جامعه را از وابستگی نجات می‌دهد و با افتخار از پس تحریم‌های سنگین دشمنان، سر بلند می‌کند و چنین می شود که کارگر جایگاهی رفیع نزد پروردگار یکتا پیدا خواهد کرد و عرق جبین او را خداوند پاس‌می دارد. 

امسال روز جهاني كارگر  را در حالي گرامي خواهیم داشت كه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي اين سال را به نام  جهش تولید با مشارکت مردم  نامگذاری نموده اند.

فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز ضمن تبریک هفته بسیج کارگری و روز جهانی کارگر به تمام کارگران و کارفرمایان به ویژه بسیجیان جان برکف اعلام می‌دارد که با امید به آینده تمام تلاش خود را در راستای جهش تولید با مشارکت مردم مصروف داریم و تا پیروزی در این جنگ  اقتصادی تمام عیار دشمن لحظه‌ای آرام ننشینیم.

سرهنگ پاسدار

احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز